GOD NATT

Fan människor, låt mig sova! Igårkväll börjar det med att mamma smsar och frågar vad jag gör när jag precis gått och lagt mig, så jag svarar att jag sover. Sen när jag väl har somnat så får jag ytterligare sms av pappa som lyder: "Nu går vi också och lägger oss! :) God natt!"....trevligt för er?! Inte nog med det så har pappa glömt (?) stänga av väckarklockan så den vaknar jag första av vid sju någon gång, måste gå upp och stänga av den... Efter det lyckas jag ännu en gång somna om, men inte så länge till innan en viss ung dam sänder mig två sms och sen ringer och väcker mig. (y) Kalas!

Det bär av mot stan om en stund för att införskaffa en kalender bla. (y)

Buss och kran.

Kommentarer
POSTAT AV: Moooaaaa

hahaahahahaha, hoppsan - antar att det kanske var vi som väckte dig, hehehehehehe. sorry men det förklarar varför du var så jävla loj fröken;) blir i alla fall inget, för dyrt - nu vet du det. Lycka till med jobbet lilla flicka, själv borde jag ligga i säng nu för jag öppnar imorn. haha intressesmurfarna exploderar, nej men seriöst - var bara tvungen att underrätta dig om det.



puss

2009-07-05 @ 23:21:13
URL: http://moaelinas.blogg.se/
POSTAT AV: Elin

Så Moa tror att det var hon och Venus.. ack så fel man kan ha! ;)

2009-07-06 @ 15:16:12
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0