O-ringen

Känns så sorligt att åka hem från O-ringen, varje år! Man vill bara att det ska hålla på en vecka till, såå mysigt är det! :D Fast det är ju ganska najs att slippa duscha utomhus, bajamajor och sova på luftmadrass i ett tält iofs.. 
Sjätte blev ju aningen misslyckad men ändå väldans trevlig, jag hade nog inte hellre varit där inne och svettats bland alla "över 18". Dessutom tjänade jag 141 kr (eftersom mamma pröjsade biljetten) när jag sålde min biljett och plankade in, det var fan lättare än lättast! Även fast vi var på "skattjakt" hela kvällen och var ohyggligt nära ett tag så blev det en nykter kväll, men det gjorde mig inte så mycket faktiskt. Jag satsar på nästa år, då jag inte kommer tolerera sådant strunt såsom att vitala faktorer lämnas hemma, och hör sen!

Smask o klem, imorgon blir det nog lite intervaller efter jobbet någon gång!


Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Vad är det vitala? Jag eller drickan?

2009-07-30 @ 13:20:04
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0