Party with my pain

Hehehello! Sitter på landet nu, hela dagen har spenderats med mami på badberget ♥ så mysigt så, sol och blå himmel! Moatoa är på Mallis nu, att hon dissar oss för det liksom hallå?! Haha jk, klart som fan att man gör ^^ Fan, jag vill också utomlands! Nu måste jag bara hitta mer ledig tid i augusti så man hinner dra ut hit med alla ändå.. Men det löser sig.  (y)
Jag ska strax ut och jogga bort min djävulska träningsvärk, sen blir det middag på sjökrogen. Och imorgon kommer familjen Lind på besök, trevlans.

Grattis till min fis som har plaskat vatten i Vansbro, utan att varken drunkna eller frysa ihjäl (y) på en bra tid dessutom!

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

nä men jag trodde att ajg skulle bli ihjälsparkad ibland :O

2009-07-11 @ 21:12:02
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: Tilda

Nej, tror du tråkmånsarna (Helena och Annika) orkar släpa sig bort enda till festivalområdet för att se något de inte ens har hört talas om? De ville ju inte ens följa med till Mötley :'(

2009-07-11 @ 23:07:25
POSTAT AV: Mooooa

vafan, sol pa ljustero - vad ar det du sager? tankte ju det skulle regna sa jag skulle slippa daligt samvete men icke sa nicke, haha. saknar er och jag hoppas vi kan ta igen det nan annan gang. ut och spring med dig nu!!!!



puss

2009-07-12 @ 22:52:21

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0