Så jävla Glenn!

Haha, kände mig bara tvungen att skriva ett litet inlägg. ^^ Jag är så jäkla slut bara.. Först tog det ju ett litet tag att orka något mer ansträngande över huvudtaget efter Peace and Love, och nu har jag börjat jobba.. Förstår inte riktigt hur jag ska orka med hela juli ut, turligt nog så har jag iaf ledigt på O-ringen men jag är ju fan redan dötrött efter två dagar! :O
Juste, festival är sååå jävla kul! Det går inte att beskriva, man måste uppleva det för att förstå. Så nästa år då jävlar vill jag se er alla där! (y)

Nu måste jag ut och springa lite.. Har inte sprungit sedan Idre. Öppen bana på trekvällars lär sitta fint, tycker nog mina fötter med.. NOT

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Jävla Glenn! Peace and Love '10!!!!

2009-07-02 @ 20:03:30
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: ani

jag tyckte det var trevligt att träffa dig, nu när vi inte har setts på såå länge :O :D:D PUSS <3

2009-07-02 @ 22:44:10
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0