What time is it? IT'S FUN TIME

Att jobba bakis är inget jag rekommenderar. Men nu är man iaf hemma, såå skönt!
Gårdagen blev väldans trevlig, as usual ;) det var ju en bit till Väsby, men vad gör man..  Massa trevligt folk, en del orienterare och en rätt lyckad kväll. (y) Så lyckad att vi bestämde oss för att ta den sena bussen, kl fem ist för två eller nu hur det var. Detta resulterade i att det inte blev särskilt mycket sömn - tre timmar när vi kom hem - och en hel del alkohol.. mer än vad som var tänkt kanske.

Jag måste bara säga att jag faktiskt skulle ha klarat hela kvällen utan att ta sönder mina strumpbyxor (som dessutom var Helenas..) OM bara inte den där killen hade fimpat på mig.. haha, snacka om fail. Nu måste jag gå och köpa ytterligare ett par imorgon.. (y)

Här skulle jag lägga in en väldans fin bild från igår, ledtråd: rubriken men datorjäveln vill inte riktigt samarbeta.. Den kommer väl förhoppningsvis upp inom sinom tid.

Puss på nosen

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

ahh juste vi tog kort på det ja :D 7kt najs.. men den är borta nu när jag har duschat :(

2009-07-16 @ 22:25:59
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: v

hahahahahah så typiskt det där med strumpbyxorna alltså...det händer alltid!!! har inte lyckat ha ett par hela strumpbyxor i EN hel jävla dag

2009-07-17 @ 23:27:28
URL: http://venusen.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0