Äcklig-tant-fobi

Nu har jag äntligen "semester" i en vecka och sen bara en veckas jobb innan jag slipper dagarna inne i ett trångt kök. (y)

Och Moa! Speciellt Moa iaf.. Jag har mött en ännu hemskare tant än tuben-tanten! Trodde det knappt var möjligt men det var det. Hon brukar komma till Il Piatto och äta upp folks rester, omöjligt att få henne därifrån, då slåss och skriker hon på en. Igår när hon kom förbi fick hon tag på en liten dressingskål som hon hungringt slickade i sig, sen när jag stod och fixade med kaffebryggaren så kom hon fram och petade på mig, gav mig skålen och tyckte att jag skulle gå och diska den, tack! Fyyfan, vad hon såg ut! Lätt att jag kommer drömma mardrömmar om henne, hon stod där typ en halvmeter framför mig och slickar sig om munnen. Helt blåslagen och typ hela ansiktet föskjutet en bit ner för hon är så jäkla rynkig, inte helt frisk ser hon ut. Vider.

Det bär av mot O-ringen imorgon, Eksjö. Så exotiskt.


Kommentarer
POSTAT AV: Moooa

Lollo!!!! OMG?? wtf? som fan att det är nåt fel på kärringjävlen. jag lider med dig, skulle dö om hon kom närmare än en meter. fyfan säger jag bara. men glad att du överlevt, vem vet - hon kanske lagt nån besvärjelse över dig för att du inte diska, hahahaha

2009-07-18 @ 20:45:31

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0