Våga springa, tufft att vara snabb!

Finns ju även många andra tänkbara varianter på den där frasen "Våga hångla, tufft att byta slem!" HAHA. I julklapp vill jag ha en megafon! ♥
Nu har jag varit duktig två dagar i rad och tränat hårt! (y) Hade träningsvärk idag efter 9 km-passet igår, och bara gissa hur mina ben känns nu, intervaller är inte att leka med! Det är en plåga att röra på sig. Men sånt gillar vi, ellerhur? (y)
Nu blir det mat, snart.. när jag har orkat resa på mig och laga till den vill säga.. ^^

So long.

Förresten, här har ni lite bra musik: I got my moments when I am less sober, when I am less aware of what I am, where I am

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

haha älskar't! megafonen! <3



vi gillar intervaller! vi vill bli snabba, för det är tufft!

2009-07-09 @ 23:21:25
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0