Piinsamt

"Som smööör!" Minns inte riktigt varför alla gick runt och sa det, men ändå! Igår var det party i Väsby, Amanda nu 19 fyllda! Wohoo! Väldans kul och trevligt var det men ibland får man lite för mycket av det goda vilket resulterar i något mindre bra.. Tur att man har så fina vänner! ♥ Och förlåt Amanda för din tröja och sängen.. inte mys.
När jag vaknade fick Elin berätta allt jag missade ^^ HAHA säger jag bara! Vissa förvånar mig. Hur ska han ha det?

På hemvägen stannade vi (jag och Elin) till i stan och åt på Pizza Hut. Gotte! Efter det var man proppmätt men mådde lite bättre. (y)

Nu är det inte långt kvar tills jag och 19 andra hurtbullar ska upp och börja resan mot la France! Jag är nääästan klar med packningen, går bara lite segt hehee. Det är runt 16 grader dit vi ska så det bådaar gott ^^ 

Nu orkar jag inte skriva mer... 

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

"Hon var ju två meter ifrån förra gången"



Du får ta reda på hur han ska ha det ;) <3

2009-03-15 @ 12:10:34
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: v

faaaan vad nice! vill också följa med jue!

2009-03-16 @ 12:40:53
URL: http://venusen.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0