La France

Hemma nu, men vädret här suger hårt!

Frankrike-lägret har varit ett av de bästa någonsin! Alldrig har jag skrattat som när Kabel körde runt som en annan turist i Girona och försökte köra in bussen i ett för litet garage, allt gick verkligen åt helvete! xD Och resten bara fortsatte i samma anda! Kulkulkul! :D Nu känner jag mig väldigt positiv, men snart måste jag nog gå och sova för jag har inte sovit ordentligt en enda natt - antingen har man legat och frusit, svettats, ihopträngd eller utan kudde. Haha, bästa stugan "Äckel-stugan" med dubbeldubbelsängen ♥ Och tack vare Andrés och min tävling igår natt (eller nu hur det blir) så har jag inte sovit på typ två dygn. Vi får se hur det känns imorgon. Fast då ska jag ju träffa Anniepannie darling ♥

Puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0