Lalalala ;)

Jag var ganska bra på Sprint-DM igår. Ville bara säga det.. (y) Ser verkligen fram emot City Cup nästa vecka, jag tycker om sprint!

Nu har ännu en vecka gått och det är en vecka närmare sommar och härligt lov! Så sjukt mycket grejer jag längtar till! ♥

Imorgon är det förresten dags för NP i engelska igen...... så segt, inte kul! Hörförståelse suger jag på för jag hinner aldrig med och anteckna det dom säger och så har jag - med mitt guldfiskminne - glömt det när jag väl ska svara på frågorna. (n)

Skulle det inte vara väldigt trevligt om det hände något kalaskul och helt oväntat som vände uppochner på hela skiten?
Sov Gott.
Du är söt.

Kommentarer
POSTAT AV: älin

Jag vill också att någon ska göra så där med mig.

Bara slänga iväg ett lalala liksom.

2009-05-08 @ 15:04:48
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: annie

du var faktiskt bra på sprint-dm. inta bara ganska :)

och jag vet att du tycker jag är söt. (okej du kanske inte syftade på mig, men ändå :D )

2009-05-08 @ 16:54:34
URL: http://aannieforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0