Nyfiken i en strut

Felååt, glömde ju bort att skriva att jag var lite med Elin igår också. Men jag var ju lite allmänt borta igår så jag skyller på det.. (y) Vi var mycket duktiga, cyklade till Näset och fixade nya banor till idag och även lite annat som jag inte skriver här hehe. (Nu blir ni nyfikna va? Mohahahaha!)
Lika nyfikna som jag blir av att inte veta vilka det är som läser mina otroligt intressanta inlägg och vem som kommenterat anonymt.. (a) Tell me, tell me! ^^ 

Imorse vaknade man av en jäkla massa sms, med en jäkla massa frågor. Haha, inte bra med fester där alla känner alla...... Fy, nästan så man skäms. MEN, bara nästan! För varför ska jag skämmas egentligen?
Nej, go girls!

Nu är det läggdags, tagga inför biologiprov som tydligen var imorgon... Oups! Hehe (y)

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Go girls!

2009-05-19 @ 11:45:39
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: Anonym

Bra Lollo, önskade jag kunde ha samma pondus... men det är rätt, varför ska man skämmas? haha :D pusspåre

2009-05-19 @ 16:07:25

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0