REC

Har ju faktiskt lovat att skriva något om lördags så.. ;)
Det var ju så att vi var hemma och skulle ha en chill kväll liksom; jag, Helena och Kathrin med film, middag och mys eftersom det dagen efter var tävlingsdags igen! (y) Trevligt var det och ännu trevligare blev det när en ensam/lullig/vilsen Moa ringer och vet inte vad hon ska göra ^^ hahaha, så söt! Hon fick ta en sväng till Farsta och vi kollade skräckis, like the old days och självklart var man ju skraj så man höll på att kissa på sig menmen det hör ju till liksom. Efter det fick Moa åka tillbaka till stan och ha sitt lilla roliga medan vi andra kollade mer film och sussade sött sen. PUSS på er!

Kommentarer
POSTAT AV: Anonym

Haha lullig minst sagt, hoppas jag verkligen inte kom och sabbade nåt. JÄTTESCHYSST att jag fick komma. hihi <3

2009-05-11 @ 21:53:09
POSTAT AV: v

HON VAR FULL! hahahah du skulle hört samtalet som hon ringde direkt efter att hon blivit utkastad hahahah "asssssså doom tyckte att jag var full men assså jag börjar gråta snart...jag är kissnödig...kan man kissa här...! hahahahah

2009-05-13 @ 20:47:35
URL: http://venusen.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0