Gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin. Han läppjar på sitt glas och Ramlösa blir till vin.

Jag suger på att orientera! FAN, men antagligen är jag bara inne i en dålig period och som ni vet - efter regn kommer solsken! Höhö, eller inte..
Iaf är det testbanan imorgon (!) hur fan ska det gå liksom?! Att en bana man sprungit nu tre gånger, ska vara så svår! Har endast kommit runt hela banan en gång - och den gills typ inte eftersom jag var vilse och var tvungen (!) att fuska! :O (Hemlis hih)

För tillfället sitter jag här, lyssnar på grym musik, proppar i mig alldeles för mkt godis, bävar inför imorgon, försöker recycle:a pappas gamla byxor (y) och talar med frugan. ;)
Oh yes, tur att man är tjej och så skicklig! Hehe

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0