"Min mamma sover nog"

Helgen har gått snabbt men det är nice att vi har studiedag imorgon. Fast mindre nice att jag borde plugga.
Även fast helgen gått snabbt, har det hänt en massa! Eller man kanske inte kan kalla det en massa men, en massa för vissa... kärleken spirar HAHA ;) Vår kväll igår var väl sådär vilket vi borde lärt oss att sådana fester oftast är, men nej. Man kan inte dansa till dansband, eller jag gör det inte.. Inte ens maten var god men vi "snodde" gratis öl och när vi lämnat grottan fick Elin fyllesms från boyfriend som höll oss vakna till seent. Men det var trevlans, fyllesms är ganska underskattat. Jag ska lätt börja smsa mer på fyllan (y)

   


Kommentarer
POSTAT AV: E

haha man ska smsa på fyllan.. träffade min boyfriend idag ;) ÄLSKAR rubriken förresten<3

2009-11-23 @ 16:13:01
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0