ve och fasa

Jag kommer ha svårigeter att gå imorgon känns det som. Tränade för första gången (på riktigt alltså) på två veckor (!) imorse, styrka dessutom. Härligt. Och dessutom känner jag på mig att den där jävla sprutan kommer sjuka ner mig igen. Ska nämligen ta den imorgon någon gång vid lunch tror jag, kan vara svårt att nå mig då eftersom jag kommer ligga avsvimmad på Tarjas brits. (y)

Nu ska jag göra nåt vettigt, typ äta äppelpaj.. och invänta sista avsnittet av True Blood, fy. Puss hej.


Kommentarer
POSTAT AV: äni

jag tog vaccinet idag. jag har ont i armen. men jag är inte död än iaf.. (Y)

2009-11-11 @ 21:11:45
POSTAT AV: E

sista avsnittet!!! gaaah.. och btw DÖ INTE! <3 synd att jag inte kan hålla dig i handen som när du vaccinerade dig förut :)

2009-11-11 @ 21:38:31

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0