du kan ta dig

Dagen började med lite orientering - som varje måndag.. Men denna gång längst uppe på Högdalstoppen, freezing cold var det och jag skojar inte. Hemskt. Dessutom var jag inte så bra heller, men Helena vann en pannlampa. Sen åkte jag på en väldigt onödig tur til Haninge, lunchen missade jag och hälften av fysiken vilket jag iofs inte ska klaga över.. ^^ 

Psykotanter och sånt klarar jag bara inte av, såå läskiga! Men det var ganska kul när jag hittade den här bilden i telefonen.. hade helt glömt bort den haha. Kolla noga, inte på de söta flickorna utan lite bakom, längst till höger. Fyy!



Smygfota ♥


Kommentarer
POSTAT AV: m

OMG!!! där är hon ju

2009-10-12 @ 19:31:58
POSTAT AV: v

SKOJA INTE!!! trodde inte hon kunde fastna på bild. fan va läskig hon ser ut

2009-10-13 @ 10:42:16
POSTAT AV: Elin

Hahaha euuw! Jag minns nu (y) fast helst vill jag inte minnas..

2009-10-13 @ 22:09:11
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0