vemfan dödade farmor liksom?!

Ååh, True Blood! Får man verkligen göra så?! Nu ska man gå en hel vecka och vänta på forsättningen av det där spännande avsnittet.. Bittert. Kanske måste jag sneak peaka lite innan jag börjar idag.. För nu är det ju bara en och en halv timme kvar tills jag börjar för dagen. Inte mycket till skoldag eftersom den innehåller endast två timmar med Bengt (fysik), det blir easy peasy. (y) Sedan fortsätter väl torsdagen som vanligt, träning på Näset ikväll.

I helgen då, vad händer i helgen? Ol-party 4.0.. Maybe. Men Annika tyckte det var lite mycket folk så då fick jag inte ta med mig Elin, men om jag ska gå tar jag med mig Elin ändå. (y) Det blir nog trevlans.. dessutom ska jag upp och tävla i Strängnäs på söndagen. Kanoners.

Förresten, hur får man tag på den här låten? Den finns ju ingenstans. :(


Kommentarer
POSTAT AV: a

vad roligt du kommer få. med 95:orna (Y) haha ;)

najdå det blir nog super men 92:orna :D

2009-09-24 @ 12:46:19
POSTAT AV: Elin

Den jävlen! Ofta lilla jag inte skulle få komma..

2009-09-24 @ 13:56:08
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: Moa, vem annars liksom

ÄNTLIGEN LITE UPDATE! inte en dag försent hörru. angående låten, I've got it :D så om du är en snäll flicka kan jag langa...



PÖSS

2009-09-24 @ 19:00:32

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0