Sommar sommar sommar, hjärtan skärs i trädens bark

Hemma, och lovet är slut för denna gång men på lördag drar vi till the Big Apple så det gör inte så mycket. ^^ Redan imorgon ska klassen iväg på studiebesök till Forsmark och några andra tråkigheter, lagom roligt känner jag. Man slipper åtminstone sitta i ett klassrum. (y)
Tiden går så himla fort nu, nästan för fort. Min slow ass hjärna hänger inte med och det kommer inte bli roligt sen heller. Projektarbetet går åt skogen och vad fan ska man göra sen liksom, efter skolan alltså..? BLÄ.

True blood ♥ Var ju tvungen att kolla ikapp eftersom jag missade i onsdags och kommer inte ha tid på onsdag.. men sä jäkla spännande att jag tittat lite föör mycket ikapp nu........ Måste ju ha en ersättare till Skins.

Nu ska jag inte tråka ut er mer, om någon ens orkar läsa. Plugga borde jag göra istället.

Kommentarer
POSTAT AV: E

jag läser alltid ♥ hihi

2010-04-12 @ 21:01:15
POSTAT AV: lillstrumpan

ja mää :D

2010-04-13 @ 16:47:55
URL: http://hamm.blogg.se/
POSTAT AV: A

och jaaaag :D



en sjöööman älskar haavets våg!

2010-04-14 @ 17:47:24

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0