EEEBOOOR!

HELT SLUT. Tur att jag fick lite sovmorgon imorse men har en känsla av att jag måste sova lite längre imorgon bitti också. ^^ Men helgen har varit awesome! Kanske lite kallt om jag får klaga på något.. och skogen var pain. Brambles överallt, billberrys upp till låren och en sluttning som heter duga. Tur att man är hård............

Lördagsmorgonen var fin till att börja med och jag var till och med helt okej nöjd när jag kom i mål, alla man pratade med sa dock att jag hade valt helt fel ställe för fin orientering i England men whatever........... Söndagen sedan, jag trodde att jag hade sett det värsta dagen innan men shit. Inte roligt, hej emo-armar. Måndagen var lite bättre för då behövde jag bara springa en kort bana, som tur var med tanke på tillståndet. Iaf så vann jag två muggar haha. (y)  

Söndags kväll, det var bbq party. Jag lärde känna lite folk från youth campet nere i hörnet av fältet, isolerat från resten. Middagen blev mer av en förfest, mer dricka än mat. Lite för mycket för vissa................Tom Rrrrryan! Efter ett tag avlägsnade vi oss och det blev skogsfest. Mycket trevligt.



Mitt slott. Mycket mysigt ^^




Lite för mycket "down in one" kanske...




Meet my friend Tom Rrrrryan. He's Scottish and talks really funny. (y)




De hade köpt fina orienteringskläder för £1.............



Alice and Chloe


Kommentarer
POSTAT AV: E

inte okej med 92:or hjärtat

2010-09-01 @ 22:25:44

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0