saknar alla sotkorvar dar hemma! (fail pa o:et i sotkorvar... hah)

Toodels!
Har det hur bra som helst har, lite slappt kanske men jag ska inte klaga. Alla ar hur trevliga som helst och Jack ar bara fooor sot! Pratar hela tiden och jag forstar ungefar halften av vad han sager, tror inte ens han forstar allt han sager sjalv.. haha.

Fasade lite infor dagens "tea" (middag alltsa) - sausages skulle vi ha. Inte min favorit och jag hade rakat se dom nar jag raidade kylen vid frukost. Ingen vacker syn, typ graa. Och jag klamde lite pa dom.. MEN, jag maste erkanna att det faktiskt var riktigt GOTT. (y)
Sen var jag tvungen att joina pa vinprovning hah.. "Louise, you have to come down and try some wine with me, Lee's not home yet and I can't be sitting there drinking wine on my own, can I?" Trevligt.

PS. De har en osthyvel! Halsa det till pappa (y) Och att tacke heter duvet. Han har undrat anda sen NY. DS.


Kommentarer
POSTAT AV: a

hahah ååh ! låter ju helt underbart. stort GILLA på hela inlägget (Y)

2010-08-19 @ 22:40:57
POSTAT AV: lillstrumpan

haha ska berätta det för honom :)

2010-08-20 @ 11:45:30

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0