The White Rose

Idag har jag badat, i badhus alltså, Jack älskar att bada så jag var tvungen att offra mig. Men lite roligt var det och ganska intressant med herrar och damer i samma omklädningsrum.... Britter är lite underliga ibland.
Kan ju passa på att önska de som ska springa, lycka till på SM! Åh, vad jag hatar att jag missar det.. jag får istället nöja mig med engelsk terräng och tävling. Imorgon drar vi iväg, ska campa hela helgen i sann orienteringsanda. (y) Jag har precis packat ner det sista och har förhoppningsvis inte glömt något. Kommer inte "hem" förrän på måndag. Men ha det, hörrni!

Kommentarer
POSTAT AV: E

Hur ska jag klara mig utan våra samtal?

Hoppas det går bra för dig babylicious <3

2010-08-28 @ 14:41:42
POSTAT AV: v

saknar saknar saknar dig

2010-08-29 @ 21:21:42

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0