Kåtbocken här

Jag hoppas verkligen inte att Venus teori stämmer.. "att sättet som man påbörjar året kommer bli en stor del av det kommande året." Isf är det inte något jag ser särskilt fram emot.
Befinner mig nu här i Mora, ett antal minusgrader och såklart har vi åkt skidor idag. (y) Jag och Elin pumpade gärnet runt pulkaspåret. Det bästa hände dock på vägen tillbaka till värmestugan.. Elin satsar ner för backen, dyker in med stavarna före som dessvärre försvinner i snön och istället hamnar hon med huvudet före i pudret. HAHAHA me like! (y)
Nu är det snart dags för mat hoppas jag.

Kommentarer
POSTAT AV: Elinutinutinut

Alltid roligt när man kan glädja någon annan, inte sant?

2010-01-06 @ 16:28:22
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0