kom ta mig högre än husen, högre än månen, högre än solen och munspelsdåren

INTE MERA SNÖÖÖÖ!!! Det är feta snöstormen ute nu ju.. ge mig lite värme, please.

Det känns som om vi inte gör något i skolan längre; vi bara är där, går på lektionerna, sitter där, sen går vi hem. Kul. Eller så är man busig och inte ens går på lektionen, som vi gjorde idag. ^^ Hade mycket intressantare saker för oss, men jag måste säga att det känns lite tunt på skvallerfronten för tillfället.. (n)

Gissa vad som händer på torsdag!! Fjärde säsongen av Skins släpps (!!) och på fredag är det Skins-marathon!


Kommentarer
POSTAT AV: Elinut

Näe nu har du nog fått lite om bakfoten unga dam.. Vi ska bara kolla på det nya avsnittet, såvitt jag vet :*

2010-01-27 @ 16:32:28
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/
POSTAT AV: v

men sluta skolka lollo...fnizzz hhihih jag skolkar osså ibland...shhhhh

2010-01-27 @ 17:43:50
POSTAT AV: moa

hehehe och till och med duktiga jag hakar på skolkgrejen nån gång bland :) SKINS IN MY <3

2010-01-27 @ 18:08:48

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0