tidsfördriv, det är ju trots allt nytt år. typ

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det vore väl konstigt annars.. fast det jag tänker på nu kanske jag inte borde skriva här.. ^^
Höll du några av dina nyårslöften? Vilka nyårslöften?
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej tack och lov.
Dog någon som stod dig nära? Nope.
Vilka länder besökte du? England, Frankrike, Spanien en snabbis och Finland, icke att förglömma.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Säkert mycket men inget jag kommer på nu.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj, kanske min 18årsdag.
Vad är det bästa som hänt dig år 2009? Det var svårt, kan inte komma på det nu tyvärr.
Största misstaget? Jag säger som Elinut.. Vissa handlingar under påverkan av alkohol.. Så att dricka lite mer än vad jag tål kanske..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småsjuk blir man väl varje år men inget värre.
Bästa köpet? Får bli mina blåa Converse som jag i princip bodde i hela sommaren.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder definitivt.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Oj, mycket fina grejer. Typ vänner, fest, musik och festival såklart.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla Markus Krunegård från Prinsen av Peking och Lev som en gris, dö som en hund, Kids - MGMT, Too fake - Hockey, Töntarna - Kent och Sexy Bitch såklart.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag tro.
Vad önskar du att du gjort mer? Satsat lite mer..
Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig.
Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen, mormor och farmor.
Blev du kär i år? Nä inte på riktigt.
Favoritprogram på tv? True blooooood! och PH fniss.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Varför hata när man kan älska.
Bästa boken du läste i år? Twilight och New Moon är väl typ de enda böckerna jag har läst så.. ^^
Största musikaliska upptäckten? Måste säga Miike Snow ♥
Något du önskade dig och fick? Ja, massor.
Något du önskade dig men inte fick? Ja såklart, min dröm med fräknar och lockigt hår. Vart tog han vägen?
Årets bästa film? Inglourious Basterds var jävligt bra och Ice Age 3 ♥
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev överraskad och firad av de bästa människorna i vår lilla stuga i skogen.  
De bästa nya människorna du träffade? Hemskt att jag inte kommer på någon särskild..
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som min musik ungefär, bara snygga grejer typ. (y)
Vad fick dig att må bra? Mina fina vänner och allt vad de innebär.
Vilken kändis var du mest sugen på? Hehe, listan är lång kan man säga. Men mest sugen på.. Skins säger jag bara.
Vem saknade du? Moa och Venus såklart. Och någon jag inte har träffat än.  
Favorit månad? Någon sommarmånad typ juni.
Finnns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det ju men man kan ju inte få allt här i livet. Och jag måste hålla med Elin igen och säga att året iaf slutade FACKING AWSUM!

Kommentarer
POSTAT AV: m

Lollo :) bara för att du är så bra och uppdaterar så tänker jag rippa denna intresanta frågelista. Kommer på min blogg inom kort :)

2010-01-10 @ 20:24:42
POSTAT AV: E

Härmapa! ^^ svarar likadant på massa frågor ju... fniss. Och hur kunde jag glömma bort Finland?!?!

2010-01-11 @ 12:49:25
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0