Gotland

Gött med Gotland, sol och massa kul. Mindre gött med cykel och taggbuskar, men vad gör man. Sju träningspass och 125 km cykel, tur att man är hård höhö. Blåmärken i arslet efter sadeln och den sista turen till båten var fin, mycket fin, 22 km i spöregn. (y) Men läger är fan alltid kul, kom ju på att detta var sista farstalägret, mycket sorgligt måste jag säga!

Nu är jag taggad inför fredag, då blir det studentfirande hos min bättre halva och sen slutskiva. Dagen efter hoppas jag på Ljusterö, fint väder och allt farstafolk!

Kommentarer
POSTAT AV: E

alltså...hurra vad jag är glad! <3

ses imorgon..och längtar till fredag..och lördag (y)

2010-06-01 @ 22:48:13
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0