Bye bye baby

Igår promenerade vi upp på skutan eftersom det var betydligt bättre väder, ingen köldeffekt på -50. 1420 m över havet, alltså vi gick ju bara sista biten men det var nog så jobbigt ska jag säga. Svetten rann och idag har jag träningsvärk i hela kroppen men det var klart värt det, en massa sol och sen fick vi åka off pist ner på baksidan. (y)
Sen åkte jag ju lite snowboard på förmiddagen också, men jag ska nog hålla mig till skidor.. Två mörbultade knän och lite blåmärken varstans. Inte värt det.

Den godaste sushin jag ätit i hela mitt liv finns i Åre. Bara så att ni vet. Men nu är det snart dags att säga hej då till Jämtland, blir nog lite längdskidor innan vi åker men sen ser jag fram emot 8 timmar i bilen.. Not.


Kommentarer
POSTAT AV: helenis-penis

Vaddå inte värt det? höh det är du som är dålig isf.. lyssnar inte på din tränare. skäms

2010-03-08 @ 17:45:11
URL: http://hamm.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0