nödvändigt

Så jäkla ovärt att komma till skolan endast för att äta lunch och titta till sitt projektarbete. För våfflorna smakade absolut ingenting och hade konsistensen av disktrasa, dessutom hade bakterieuslingarna knappt växt till sig alls. Sen fick man inte alls gå hem, nejnej, för utanför klassrummet möter man Christina som säger att vi visst har hållbart samhälle om i eftermiddag minsann och "jag tänker utnyttja mina två timmar vare sig hälften av klassen är borta eller inte".
Riktigt så blev det inte, vi hade ungefär en halvtimmes lektion där ingenting vettigt gjordes. FETT OVÄRT

Kommentarer
POSTAT AV: v

disktrasa nam nam

2010-03-26 @ 11:13:57
POSTAT AV: Elinut

äh disktrasa eller inte, jag fick då inga våfflor. där kan vi snacka ovärdhet

2010-03-26 @ 11:18:04
POSTAT AV: a

hah tulle. tur att du bara har 3 min till skolan då ^^ PUSS

2010-03-26 @ 21:45:44

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0