'Cause nothing lasts forever, even November rain

Älskar att få fina låtar i min inbox på Spotify! ♥

Kom hem tre i natt efter en oändlig men trevlig bussresa, lite UNO gör susen. Danmark är ett jävla land alltså, verkligen inte najs att springa orientering i och man hör ju fan inte vad dom säger.. ^^ Men vädret var finfint, brännt mig som fan på ryggen bara, annars liiite brunare. (y) Kom nyss på att jag kommer vara himla fin om benen lagom till studenten, nu var jag ironisk alltså för jag kommer inte vara särskilt brun inte.. bara en massa rivsår och granprickar eftersom vi ska till fucking Gotland nästa helg. Kanonkul! Ha ha, har redan samlat på mig två mycket fina sår på benen och lite emocuts på armarna, träningsläger i skog bestående av taggbuskar gör inte saken bättre. Dessutom missar vi Sammandrabbningen :( Kabel är för bra på att planera alltså..............

Nu blir det till att kötta projektrapport, snart är det inte mycket kvaaar!  

Kommentarer
POSTAT AV: a

vi får helt enkelt se till att inte vara så där manliga på gotland, och så får vi hoppas på nice väder så vi kan ligga och pressa! :D såå svårt kan det ju inte va ^^

2010-05-25 @ 22:20:22

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0