isbjörn

Äntligen kan man sova ordentligt, har numera två täcken och det behövdes kan jag säga. Vaknade flera gånger igår natt för att det var så kallt och jag är inte den som vaknar i onödan vanligtvis. Sitter även nu och fryser lite men jag börjar bli van, inomhus kan jag liksom ibland sitta med jackan på mig. Det är typ kallare inomhus än utomhus! En annan lite konstig grej är att när man går ut, alltså typ på klubb, så har man så lite kläder som möjligt på sig, finns nämligen ingen garderob på uteställerna. Det är ju okej om man druckit lite, man märker liksom inte av det så mycket då men vägen till första puben är KALL kan jag säga. Dessutom sparar man ju 20 spänn! Höhö   

Har förresten goda nyheter, kommer hem den 17e december och åker inte förrän typ den 10e januari igen. PUSS

Kommentarer
POSTAT AV: moa

det där sista tycker jag låter utmärkt :D

2010-11-11 @ 22:09:12
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0