"om vi ska dansa till ABBA måste jag nog fan ha en till"

Finmiddag och massa massa dans bjöds det på igår. Hade hur kul som helst, fast det kanske inte var så konstigt när man hade ett antal personer som var där bara "to make sure you're having a good time!" det skötte de iaf mycket bra måste jag säga! Efter middag med lite tal och sånt och en del dans var det dags att dra vidare till Poptarts. Freakade loss till Spice Girls och annan awesome skit (slapp ABBA som tur var!) och jag känner såhär i efterhand att det nog blev lite många av de där shotsen Sambucca. Vid stängning när vi var på väg ut tappade jag bort min anlitade barnvakt, turligt nog blev jag upphittad av en snäll tjej som jag inte har någon aning om vem det var men hon kunde mitt namn. Blev iaf hemskickad i en taxi (y) stapplade in vid fyra. Dog. 
Hurtig som man är så hade jag anmält mig till en tävling idag. Halvdöd när jag klev upp, mådde lite bättre efter frukosten men när jag väl började springa så blev det bara värre och värre. Alltså jag trodde att huvudet skulle sprängas på riktigt och efter typ 5e kontrollen var jag tvungen att spy lite i en buske. Hur som helst tog jag mig runt, duktigt! Och när jag kom hem så deckade jag på sängen ett par timmar, nu måste jag säga att jag mår finfint. (Allting är relativt.)
Nu snart är det dags för den sista delen av denna Spooks weekend, Captain's Memorial = ingen vet riktigt säkert vad som händer förutom att det är free drinks. Känner mig inte övertaggad på alkohol just nu, men jag hinner nog ändra mig. (y)

Förresten finns det lite fina bilder på fejjan.

Kommentarer
POSTAT AV: E

fina vet jag inte, men bilder iaf (y) maha <3

2010-11-21 @ 19:29:08
POSTAT AV: Anonym

hihi håller med :) fast du var iaf fin

2010-11-22 @ 16:56:57

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0