"You must have one of those hats with horns on, you're Swedish?!"

Kom precis hem från York, ingen inspektör kom och kladdade på mina biljetter så jag kan använda dem igen tjoho! Det var hur läskigt som helst att gå hem från stationen så här sent alldeles ensam, dessutom lyckas jag alltid gå vilse när jag ska dit eller gå därifrån. Men jag börjar lära mig hur man ska göra, har fått uppleva lite läskiga människor. Igår när vi var ute till exempel fick man en öl över sig om man stod för nära två creepy killar som började bråka över någon tjej, det gjorde vi. Varför ska fulla engelska pojkar vara så våldsamma? Då blir ju såklart de som blev översköljda med öl arga och det var tur att killen som började var snabb därifrån.. annars hade jag fått uppleva feta slagsmålet. 
Annars har helgen varit mycket bra; lagom mycket öl, fått lära mig allt om rugby, träffat lite nya människor och ätit endast engelsk mat. Sunday roast hemma hos familjen Beech, så mycket mat! Min lilla mage är fortfarande proppfull. "You're a funny one!" får jag höra hela tiden bara för att jag aldrig ätit typ beans on toast och dricker fruktte, de tror seriöst att vi mest äter rå fisk och inlagd sill.   
Sen var det något mer jag skulle berätta, men eftersom mitt minne suger så har jag glömt det.. Nu är jag trött, dags att sova. Puss  


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0