Hej Sheffield!

Sitter i min "nya" säng i mitt "nya" rum, det känns bra än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan min fru, lite som att vara ute i skogen, på en cykel och famla i mörkret utan henne. TYP. Det kan ju aldrig sluta väl iaf, det hör ju varenda människa. Men jag ska försöka. ♥ 

Jag får be att återkomma imorgon eller något för snart somnar jag vare sig jag vill eller inte, det är inte nice att gå upp klockan fem på morgonen. Men då är det bäst att göra det nedbäddad under massa täcke, annars kommer jag att frysa ihjäl vill jag lova. England </3 varma hus..... Gnatt!

Kommentarer
POSTAT AV: E

Nej du är för söt. Blir helt ledsen i ögat..

2010-10-30 @ 20:40:05

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0