I predict a riot

Ay up! Sitter och fryser arslet av mig här eftersom värmen inte funkar, kom hem för ett par timmar sen bara och jag har som vanligt haft en mycket trevlig helg i York. Var duktig och tränade som satan både fredag och lördag. Sen behöver vi inte lägga för stor vikt vid att jag var ute både fredag och lördag också, dessutom var vi på puben idag.... illa. Men kul som satan så det skiter jag i. Har dansat som bara den på The Stone Rose Bar och The Willow igen, det gick hur fint som helst ända tills Sambuccan åkte fram. Därefter blev jag knockad på dansgolvet och näsan blev lite ledsen, men som tur var fanns det gott om folk som visste hur man fick en näsa att sluta blöda haha.

Nu är det verkligen dags att sova, för det har man inte gjort så mycket denna helg inte. (y) Adjöken

Kommentarer
POSTAT AV: moa

Lollo du verkar leva loppan där borta :D enligt min almanacka kommer du hem denna vecka, stämmer det eller blir du kvar :o



Puss <3

2010-10-04 @ 20:22:49
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0