a wild one, fo shizzle

Sicken helg, Josh kom på besök och helt ärligt kan det inte bli någon lugn helg med honom i närheten. Sedan fick jag träffa lite trevliga uni-pojkar. Såklart var vi ute och tränade en liten sväng innan kvällen tog fart, skogarna här är inte att leka med. Jag var hur dålig som helst så pojkarna sprang ifrån mig och jag fick springa ensam, men det är jag bara glad för då jag fick bomma ifred hahah. 
Det var ju tydligen Halloween den här helgen och det är typ feta grejen här så allt är pimpat med pumpor, spindlar och blod. Folk är utklädda och taggade till tusen. Vi möttes upp ett gäng på puben, jag och en hel massa orienteringskillar. (y) Fick höra alla stories och se en aning för mycket ("Treb! Tuck those hairy balls of yours back in!"), men mycket trevligt. Rätt dragna vinglade vi vidare mot en hemmafest i närheten. Vägen dit alltså... Man kan ju inte "bara gå", det är ju tråkigt. Det rullades över bilar, ner för gatan, hoppades i containrar, aa ni fattar. Jag har nu fått lära mig vad "car walking" är för något och blev efter demonstration tvingad att själv klättra över en och annan bil. (y) Själva festen sen då, tänk er något hämtat ur Skins. Seriöst, det var så jäkla awesome!!
Efter lite för mycket av en upphittad/snodd? vodka var det dags att gå hem. Ralph som gick runt med en tom ölkartong på huvudet och inlindad i spindelnät, kom in och såg väldigt nöjd ut. På vägen ut visar han bilen som han hade spytt upp sin pizza på hahhah! Splash på motorhuven liksom, fatta att hitta den på morgonen när man ska ta bilen till jobbet. (y) Vet inte riktigt hur men jag lyckades hitta hem sen till slut. Kände mig ändå rätt fräsch idag, men magen kurrade som fan så vi gick och skulle äta en "full English breakfast" eftersom jag aldrig haft den upplevelsen innan. Det var baked beans, stekt ägg, korv, bacon, black pudding, toast och lite sånt. Herregud, jag åt långt ifrån allt och hoppade till och med pinten. Men efteråt kände jag mig så mycket mer bakis än innan, funkar visst inte på svennar. Fett ovärt, not doing that again.......

Nu är det snart dags för mat hoppas jag, ser fram emot det sedan sängen. Är dödstrött.  

Kommentarer
POSTAT AV: E

Haha Louise..<3

2010-11-01 @ 19:51:52
POSTAT AV: moa

haha lol, fett niiceeee

2010-11-01 @ 20:13:22
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0