TRREEEEE DAGAAR KVAAAR

That's right, coming home on Friday!!! Ska bli ganska skönt, längtar lite! Blir hämtad av min käre far på Arlanda kl. 22, kommer hem, bums i säng. Sedan blir det 25manna där jag får träffa alla fina saknade! Ännu mera taggad på 25mannafeeesteen! WOOP WOOOP
Juste, måste ta mig till affären och köpa fööre. Elin, vad vill vi ha?! Det är rätt nice att man bara behöver var 18 för att köpa alkohol i affären här. Hemma i Serige måste jag vänta hela 124 dagar innan det blir lagligt. Och typ coolt att jag inte blivit leggad en enda gång när vi varit ute hah! Stora flickan (y)

Fick sovmorgon idag men ändå vaknar jag vid åtta..! Vad är det för nåt, har inte hänt på hundra år?! Dessutom gick jag inte och la mig förrän sent igår, eller åtminstone senare än jag brukar. Intresseklubben antecknar.......  

Kommentarer
POSTAT AV: älin

jag vill ha skittles!!!!!!!!!!!!!!!! hihi

och något annat "gott"

2010-10-05 @ 19:58:07

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0