wawawiwa

Jag känner mig lite värdelös som inte gör något om dagarna, och et blir inte bättre av att alla klagar på det sen. Men nu gör jag lite nytta iaf, tvättar lakan med farmor. Det behövdes med tanke på mitt tillstånd i lördags hehehe. Inte nice. Förresten har jag kommit fram till att det kan inte ha varit mitt fel att det blev sådär, måste varit den skumma snubben som snodde mitt halvfulla glas!!! Det är ju seriöst läskigt. Så håll i glasen säger jag bara! Nu är tvättmaskinen snart klar, så bäst att draa.
Förresten var det första dagen på frugans nya jobb! Stureplan... FETT! (Y)

Kommentarer
POSTAT AV: moa

jag sa ju att det va haan :D haha

2010-10-19 @ 21:31:19
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/
POSTAT AV: Frugan

FETT!

2010-10-20 @ 18:01:17

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0