Finds a streetlight, steps out of the shade. Says something like "You and me, babe, how about it?"

Har ont i huvudet, magen kurrar, kissar på mig snart och jag känner mig lite värdelös. I'm having a pity party. Hela dagen har jag bara legat här och kollat på Cougar Town (sjukt bra) och tyckt lite synd om mig själv. Jag hade en idé imorse att jag skulle ut och träna men efter att ha konstaterat att vädret är piss så hade jag konstigt nog ingen lust längre. Jag somnade om tills jag hörde något konstigt - kollar ut genom fönstret, vad ser jag där? Jo, en ful liten man med trasa och skrapa i högsta hugg som ler och vinkar glatt. Hej på dig med, hehe.
Värdelös dag, så tråkigt att vara ensam.

Kommentarer
POSTAT AV: E

cougar town <3 ny bakgrund ser jag :D

2010-09-27 @ 20:46:46
POSTAT AV: moa

lollo, om du är nån tröst känner jag mig också ensam emmellanåt. imorn bröt jag ihop av den anledningen. you´re not alone eller nåt <3

2010-09-27 @ 22:10:16
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/
POSTAT AV: moa

ursäkta mig : igår ska det va

2010-09-27 @ 22:10:58
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0