Sally Kanel

Uhhuu, försökte ge mig ut att springa idag men det bara gjorde ont överallt och var allmänt jobbigt. Fick nöja mig med en lång powerwalk och vänta tills min kropp bestämt sig för att krya på sig. Åtminstone var det ganska trevligt väder idag, ni skulle sett igår. Helt sjukt mycket vatten typ hälldes över oss och det blåste så att jag var rädd att huset skulle lyfta, jag skojar inte!

Har atm inga planer för denna helg heller men jag behöver nog ta mig härifrån. Hoppas på att något spännande dyker upp, annars åker jag på egna äventyr. Det har en tendens att ordna sig till slut. (y) 
Nästa helg är sista helgen och jag har heela huset för mig själv. Skönt.

Kommentarer
POSTAT AV: moa

paarrrtttyyyyyy :d

2010-09-25 @ 14:53:30
URL: http://alsoknownasmoa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0