Hahah, alltså tack Elin för den uppmuntrande kommentaren.. ^^ ♥

Gillar fb-chatten och alla trevliga peeps in York. Bara väldigt synd att York ligger en bit härifrån, vore ju synd att missa erbjudandet jag nyss fick! "ill make up for it!! ill take you training then we'll go out drinking and danceing in town!!!"

Men det jag egentligen skulle skriva var ju hej, imorgon bär det av mot Sheffield och (auntie) Jenny. På vägen ska jag få träffa gammelmormor också, hon såg tydligen fram emot att se mig. (y) Och sen så måste jag bara slänga upp en bild på Jack när vi var i parken och lekte idag igen. Såklart kommer glassbilen förbi och Jack kan äntligen sluta tjata "Where's the ice cream man gone?!" Men det är inte det lättaste att äta glass när det är varmt och solen skiner, glassen rinner iväg fortare än man hinner äta den. Åtminstone om man är två år. 

Hahah, älskar hans min när man säger åt honom att le (y)
 


Lycka till alla som springer SM förresten! ♥

 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0