17 dagar kvar

Ingen ork idag, känns som om jag håller på att bli lite krasslig. (n) Sen jag kom hem från avlämning av Jack på nursery imorse har bara legat nedbäddad i sängen och stirrat på film. Men man måste ju äta.. en bacon/chicken/egg sandwich fick det bli. Haha, vad jag aldrig skulle äta en sån om jag inte var i England. Men det borde man, mums!

Förresten har jag fått två jobberbjudanden på senaste, eller alltså som au pair, men ändå. Låter riktigt bra faktiskt men det känns som att jag borde åka hem och skaffa ett riktigt jobb. Jag skulle mer än gärna stanna i England men lite mer betalt än £60 i veckan vore ju nice.

Nu är det dags för "the daily injection of Scrubs", som damen på tv säger. Hejs

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0