DEPP

Igår vart FAIL, FAIL BIG TIME!
Vi har iaf kommit på att Bjarne är rätt trevlig men den andra pojken är en riktig mes. Snarare tönt.. ;) Så nu får det vara slut på detta och det är P&L som gäller nu! Inget mesande här inte.. men jag menar; de får ju inte vara hur fula som helst! ;)

Är faktiskt lite depp just nu.. fan! Betygen suger, har inget jobb, finns fan inget att göra, det regnar, kärleksproblem, har varit sjuk i typ två veckor så har inte kunnat träna, människor man inte får träffa and so on.. nu går jag och gräver ner mig i min säng! :(

Gråter åt dig min m.i.l.f. ♥

Kommentarer
POSTAT AV: Elin

Nämen! ♥ ♥

Inte för gamla heller, eller för små iofs..

Jaa, han är riktigt trevlig. Och den andra kan gå och skita ner sig!

All min kärlek till dig, din 3770 ♥ ♥

2008-06-13 @ 11:17:30
URL: http://elinnygrenwahlin.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0