Piece of cake

Inte sa fasansfullt att ga upp vid 04 faktiskt, hade trott att det skulle vara saaa mycket varre. Daremot var det lite laskigare att cykla i morkret genom Osbaldwick som inte ar varldens trevligaste stalle alltid, sedan genom stan och det var tur att det bara var tisdag och inte jattemanga ar ute och rojer hela natten en mandag. (y)
Somnade vid halv nio pa kvallen sedan dock. Snaaark. Tur att man ar ledig idag, ledig aven imorgon (y) da blir det nog lite strosande i stan tror jag bestamt!

Saaaaaaaahaaaaaaaaaaaaar mycket ser jag fram emot helgen och langtar efter att pussa pa syster och traffa ett gang andra manniskor!

Kommentarer
POSTAT AV: h

pussa? på mig? :D

2011-03-09 @ 17:44:08
URL: http://hamm.blogg.se/
POSTAT AV: L

ja, har jag någon annan syster? knasboll ^^

2011-05-14 @ 13:50:20

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0