Kanelbullar

Var ju kanelbullens dag igar om jag forstatt det ratt. Och eftersom jag inte hade sa mycket for mig igar anda sa bestamde jag mig for att baka kanel- och vaniljbullar. Det blir ju lite knepigt med recept och matt och sa eftersom England aldrig har hort talas om dl eller vaniljsocker till exempel. Allt loste sig och det blev hyffsade till slut, inte i narheten av mammas forstas ^^

Pa kvallen blev det en tur in till stan for att traffa Ellwood som hade ett gig inne pa Fibbers. Mycket trevligt och en liten man med nagot slags handikapp vagrade slappa min hand efter att jag gatt med pa att presentera mig och halsa. Fick till och med en puss pa handen men da tyckte bade Josh och jag att det rackte. Haha 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0