den som väntar på något gott..

Såå besviken varje gång det ringt på dörren och det inte varit mitt paket som brevmannen kommit med. Hoppas innerligt att måndag is the day!

Har precis pratat med mor och far och syster. Saknar er! Och mega avundsjuk på att vissa får gå på Berns och se Rebecca & Fiona ikväll. Hade man ju inte tackat nej till om man varit lite mer tillgänglig ha..
Istället får det bli chill här istället, lyssnar på svensk radio, vilket känns lite ovant nuförtiden men mycket trevligt ♥

Blev lite paff idag när jag upptäckte att en av mina kunder var svensk, vi bytte ju såklart till svenska men då blev allt så himla knasigt och allt som jag är van vid att fråga på engelska känndes ju så himla fel att säga på svenska så allt blev lite grann på svengelska haha. (y)
Så därför kände jag att jag behövde lyssna på lite svensk radio ^^


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0